överlycklig

ååååååååååh jag är så glaaaaaaaaaaaaad. Fattar ni hur mycket jag kommer ÄLSKA min systemkamera? Fattar ni vilka fina bilder det kommer bli här på bloggen? Kommer bli min nya kärlek, kommer släpa med mig den JÄMT!!!!!!!!!!!!! Får dock vänta till julafton att få den. Det är en fördel att världens bästa bror jobbar på elgiganten och får lite rabatt på grejer, MUMS!  FAN vad glad jag äääää-ääär :D HEEEY MACCARRENA!


Har precis tittat klart på handbolls finalen, Sverige förlorade. Kändes som de inte hade mycket hopp eller gnistan att vilja vinna. Men vilket tufft match schema dom haft och vilken EM turnering de har gjort, bara att lyfta på hatten. Otroligt jävla bra :) Herrarna har en hel del att leva upp till om man säger så..

Mamma är iväg och lämnar Frida och Sebbe vid tåget och påvägen hem hämtar hon upp PIZZA! Jag har beställt en vesuvio med strips och sås, yummie!

Såhär kommer jag bli sen:







har förälskat mig i weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0