opera lektion?

Slutade vid 1 igår och tog en buss till Jönköping en kvart senare. Så halvsprang ner till stationen och mina fötter förfrös i kylan. Asså det är verkligen ruggigt kallt ute, funderar om vi är på antarktis? Gick till Jennys skola, Per Brahe gymnasiet som ligger inne i stan. FAN va mysig och fin skola, gammal och fina byggnader. Jenny kom efter hennes lektion och vi mötte upp Chris och hans vänner. Vi gymmade en stund, eller jag och jenny tittade på, haha. Vi tröttnade snabbt på att sitta där och titta så, fotbollsnerds som vi är, gick upp en trappa till deras gymnastik sal. Vi spelade fotboll, innebandy och basket. Fast jenny blev snabbt ägd av Abbi, konstigt? När vi varit där en stund duschade vi och gick o satte oss på Klara's någon timma och snackade. Hade en riktigt trevlig dag, roligt att lära känna nytt folk. Stadsbor är så mycket öppnare än här hemma, märker stor skillnad direkt. Tack för en rolig dag Jenny och ni killar :)

Kom hem rätt sent och jag lämnade kvar datorn i skolan över natten för jag orkade inte släpa på den igår. Därför dålig uppdatering. Sitter på entreprenören nu och skrattar. E lektionerna är nog dom mest oseriösa och töntigaste jag har på schemat, I like it. HAHAHA stolpskott hela högen!!!

Har träning ikväll och slutar halv 4. Får se om jag hinner blogga när jag kommer hem eller ikväll. Ska försöka!

Just nu sitter Lina S och sjunger opera till youtube. Udda tjej?

Ska även hälsa till er mina fina läsare ifrån min homie Rinor Musliu. Han hälsar att han älskar mig och att jag är bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0