omotiverad

Känner mig omotiverad och inte alls sugen på att åka o träna idag. 4 mil dit, 4 tillbaka. Vill helst bara ligga hemma i soffan och slappa. Har ont i huvudet, mamma hade varit förbi optikern idag och mina glasögon kommer imorgon eller på torsdag.
Måste snart börja göra mig iordning, hoppas träningen går SNABBT. Längtar till helgen och kommande helger. Tomte ser ut att bli FINT! Jullovet kommer inte sitta helt fel det heller. Hade gärna tränat fotboll idag istället, cykla den lilla biten ner till GIS istället för 4 mil i en bil på vinterväg. Men jag ska köra idag, får väl se om min sista stund är kommen eller inte. Haha nejdå jag är en safe driver, promise. Lika bra att bita ihop och göra det bästa av kvällen. Ingen negativitet här inte.. Men ibland finns inte viljan där bara, jag älskar innebandy, fast inte idag, men på torsdag och fredag gör jag det. Ett måste!

Hörs ikväll :)




Ni fyller mig med glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0