nyår, ett måste?

Är otroligt trött och.. mätt? Känner mig seg som bara den. Men vill vara vaken lite till och kunna sova länge imorgon ---> vilket gör att jag inte är trött imorgon kväll/natt . Great!  Ska läsa i min sjukt dåliga svenska bok och somna när jag känner för det helt enkelt. Just precis NU saknar jag USA, vill vara där, trivs så bra. Känner mig hemma. Men nu ska jag back to reality, tagga inför morgondagen och äta godis i min säng. Känner endå att nyår är en överskattad kväll om man är under 18 och bor i en småstad som jag. Man ''måste'' så mycket, måste ha en snygg nyårs klänning, måste välja rätt fest, måste ha roligt, måste dricka. Eller har jag fel? Som jag och min kära vän Jonas sitter och pratar om nu, hur skönt vore det inte att sticka utomlands imorgonbitti? Fira nyår på stranden någonstans. Hell yeah :)  Nähe nu ska jag sova, humöret börjar tryta. PUSS.






långt hår och liten lina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0