min eftermiddag i bilder






Jag sitter i pyjamas fortfarande, klockan är 17.23 och jag är förskyld. Får väl snart dra på mig mjukis eller något som inte liknar ''hej jag har nyss vaknat''. Vem fasen klär upp sig innan man ska gå på bio? Such a pucko. Du sitter ju endå där i mörkret. Vissa kanske hoppas på att få ögonkontakt med drömprinsen 3 rader ner, I don't know. Den enda jag ska få ögonkontakt med idag är min näsduk och godispåsen, hehe. Nej då jag hoppas att det är någon på bion jag känner och kan byta några ord med, konstigt om det inte vore det. Har räknat, på en timme har jag nysit 12 gånger!  Hoppas det går över till nyår, känner mig allt annat än fräsch at the moment..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0