jobbig dag!

Efter en jobbig dag med svåra beslut ska jag sova. Jag hatar att man inte kan styra sina egna känslor, usch fyfan. Men jag är trött på min egna bitterhet för idag, så den slänger jag åt sidan imorgon när jag vaknar. Vill inte att denna känslan ska komma över mig igen, aldrig någonsin. Har så mycket jag skulle vilja skrika ut, skriva här och bara få ur mig på något sätt. Vill att känslan ska rinna av mig NU, att något ska släppas ifrån mina axlar. Att precis hela Sverige kan läsa detta, att massa människor på skolan har fått intrycket ifrån dagens inlägg att lilla jag är en bitterfitta är INTE SANT. Ibland går inte livet eller kärleken som man vill, då är det faktiskt okej att vara lite nere för en stund. Har tillåtit mig själv att vara det idag, som ni fina bloggläsare har fått dokumentera. Hoppas detta har lett till hysteri och att alla står upp och viftar med sina CARE-flags? Men jag hoppas att till och med Barack Obama har dåliga dagar, det går inte att alltid vara på topp. Och eftersom detta är min blogg, liinasofias, får ni därför lyssna på allt bra och säkert ibland rätt dåligt jag har att säga. Men hoppas innerligt för er skull att jag ofta bara har bra saker att berätta för er. För det är ytterst sällan jag har sådana här dagar, jag är en glad brutta som älskar livet. Imorgon tar jag nya tag, nya andetag, nytt mod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0