it's all up to you



Gokväll! Kom precis hem ifrån jobbet, betydligt fler julkort idag och mer att sortera. Tar med mig joggingskorna imorgon, får så satans ont i ryggen av att stå upp i 3 timmar. Att jag aldrig fattat hur bra glosboken är innan? Tack söta Viccan som hjälpte mig med det! Känner att engelska pluggandet underlättar betydligt och känns inte fullt så jobbigt. Denna dagen har varit lååång, känns som jag varit vaken i en vecka. En timma har varit som 2 osv. Dagens höjdpunkt är LÄTT Bonde Söker Fruga!  Hoppas ni alla mår bra i kylan, bara jag som inte kan vänta till våren? Snackar skinnjackor, vita converse, söta toppar osv. Kan inte allt stickat i butikerna försvinna och FYLL PÅ MED VÅRMOOOODEEE, grr can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0