innebandyn..

Morning!

Skönt med sovmorgon trots att jag ställde klockan lite tidigare än vanligt för att ''få ut så mycket som möjligt av dagen''. Men råkade stänga av klockan i sömnen tror jag så vaknade vid 11. Aja jag har ju lov! Ska strax åka till Värnamo, men inte för att träna eller spela match utan tandläkaren. Woh mitt andra hem ungefär.. Och jag har bestämt mig nu. Tyvärr har jag beslutat mig för att sluta spela innebandy. Det tar så mycket tid och kraft på mig, jag är helt slut veckorna i ända, skolarbetet påverkas och ja det blev inte som jag hade förväntat mig helt enkelt. Känns synd eftersom innebandy är så sjukt roligt och jag fick inte den chansen på riktigt jag tycker att jag förtjänar. Det är inte så roligt att åka flera dagar i veckan för att träna och sen få sitta på bänken vissa matcher. Det kan ju vem som helst förstå. Vi är många backpar och kunkurrensen är hård. Är inte van att vara ny i ett lag sådär. Det är självklart synd, men jag gör det för mitt bästa. Fick inte ut det jag ville och mycket har jag fått sätta åt sidan pga innebandyn. Om någon i VIK läser detta så vill jag tacka för de roliga månaderna jag hade med er. Har trivts jätte bra och har varit roligt att spela div 2 innebandy. Bra stämning och älskar att sjunga fader abraham innan matcherna, utspringningen gav en sån kick. Jag kommer givet att följa med Ida och titta på våra hemmamatcher!! Auuh kommer sakna innebandyn något enormt, tar emot lite att sluta men sånt är livet antar jag. Nu blir det iaf fotboll för hela slanten, och det känns mer än bra, helt underbart! PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0