ingen favorit idag..

Just nu vill jag bara gå hem och lägga mig i min säng och dra något gammalt över mig. Avis på min syster som skrev ett sms igår '' har precis handlat i Gamla Stan och shoppat på drottninggatan ''  Fuck her. Jag vill också vara i Stockholm. Har ingen som helst aning om vad jag ska köpa i julklapp till mina föräldrar. Hur roligt är det att få en blomkruka och kalsonger?
Historia brukar vara roligt men inte idag, önskar jag kunde knäppa med fingrarna och wipps så är jag i Florida.
Hoppas skoldagen går fort, vill träffa mina fina. Eve kallar mig bitterfitta idag, haha kanske jag är men har en anledning till det. Vore värre om jag inte hade det :)  Varför kan man inte styra sina känslor så som man vill? Varför måste man aldrig veta vad man vill? Varför måste mina känslor pendla upp och ner som höjdskräcken på Liseberg? Jag är ingen favorit hos mig själv idag..



härliga människor, vi ses nästa höst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0