fullt ös medvetslös?

För första gången på ett bra tag förstår jag matten vi håller på med nu, känns underbart. Har idrott om en liten stund, box står på schemat! EVELINA ÅQVIST IS GOING DOWN.. mohaha. Fast har ju som sagt match i Husqvarna ikväll så det blir ingen större ansträngning ifrån min sida, kan ju inte komma trött till matchen för att jag tog i för mycket på idrotten, nehe!
Ida kommer och hämtar mig runt 6, vi åker direkt till Jönköping. Blir en riktig omväg om vi ska åka till Värnamo först, närmare här hemifrån. Har en riktigt tuff helg framför mig med matcher matcher matcher matcher. Kvällens match blir förmodligen jämn, de har samma poäng som oss i tabellen tror jag, men har en känsla att vi tar dom! Men bara om vi spelar vårt spel. Kommer komma hem runt halv 12 inatt, imorgon har vi samling nere på GIS tjugo i 8 och sen är det fotbollscup hela långa dagen som gäller. På kvällen ska jag och familjen ut till Eskilstorp, åka fyrhjuling och äta julmat med vänner till familjen. Vårt ''gäng'' är klockrent! Ska bli mysigt att träffa mina små ''kusiner'' Emil och Anton igen, var ett tag sen. Blir buuuuus!
Sovmorgon denna helgen kan jag ju bara glömma, på söndag har vi samling i Värnamo kvart över 8, borta match i Växjö vid 11. Så har knappt tid att ens gå på toaletten i helgen, mjölksyran kommer spruta i benen sista perioden på söndag. Får se om jag orkar ta mig upp ur sängen på måndag, sovmorgonen där kommer vara ljuvlig! Men äh vafan jag ska inte klaga, har ju valt att hålla på med 2 idrotter, för jag tycker det är grymt roligt, man kan satsa på båda, handlar om prioriteringar och vilja. Later!



the bitch is coming home tonight =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0