Frida "gästar"

Hello alle menschen!
Heute haben wir ins Kino gehen. Änglagård was einen guten Film!
Ja, som ovanstående, jag, Lina och våra två föräldrar plus extraföräldrar var på bio för en liten stund sedan och såg Änglagård 3. Väldigt dryga första 25 minutrarna men resterande på filmen var bra gjort i alla fall, och sevärt.

Äeeeh, vad ska jag mer skriva?! Lina i princip hotade med våld att jag skulle skriva några läckra rader så här dagen efter dopparedagen på hennes lilla bajsblogg. Hon ville väl att bloggen skulle bli lite bättre, och det blev den fasen nu med mina vackra ord.
Jaja..nänä, men mmh, som så är det, faktiskt.

Eftersom att ni alltid får läsa om Linas tråkiga lilla liv här i Gislaved så ska ni nu få höra lite om mitt spännande liv *host*. Nää men vad händer i mitt liv just precis right now? Ja du, jag har precis fått jullov och jag taggade julafton nått så I N I H E L V E T E :D Ni vet, det är ju som såhär att jag gillar mat (älskar) och på julafton är det tillåtet att äta tills man skäms och t.o.m ÄNNU mer, så klart jag var taggad! Började morgonen med att kliva upp ur StoraSkönaSängen när det fortfarande var mörkt och alla i familjen Åhsberg låg och snusade så gulligt så. Klädde på mig trettioelva lager träningskläder och gav mig ut på en löparrunda här i vårat vackra samhälle. Efter 1 timme och 13 minuter senare anlände jag återigen till vårat vackra hus. NU VAR DET JULAFTON PÅ RIKTIGT!!! Jag åt och jag åt, jag fick paket och jag åt och jag åt, och jag åt och jag åt und so weiter... Bajskorvarna idag har varit riktigt groteskt stora och de har kommit i dussintals grovt vackra avlånga ting, så jävla nöjd är jag!
Japp, där har ni det som senast har hänt i mitt fantastiska liv. Helt fantastiskt underbart är det.

På måndag ska vi vara tjejer, på riktigt, och åka o shoppa. Nicebajs.

Lina frågade mig för en stund sedan: "-Friiiiiidaaaaa!!! Ska vi typ, äh..kolla på typ..äh, Stallkompisar eller Livet enligt Rosa??!" Vilken mysig liten syster jag har va? Man kan ju tro att man nyss reste tillbaka sju år i tiden, men så är det, Lina är TÖNTIG (jag är nog värre)!!! Och ändå fyller vi 18 bast om ca ½ år! På min 18årsdag ska jag ta körkort och så ska jag göra en STOR fet tatuering över ryggen. Linas planer är att ta körkort och att bli vuxen, åka över till landet "Over there". Häftigt va! Systrarna Bigga Planer :D

Jag är trött & asocial nu,
så med det säger jag
Peace And Love

/Frida

Kommentarer
Postat av: stephanie

landet "over there"

till lilllaaa miiig :D thihihihihi

2010-12-28 @ 01:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0