FÖR mycket snö


Victoria!<3

Som jag förväntat mig var det mycket att göra idag på ''jobbet''. Men timmarna går snabbt, kanske dels för att jag undviker att titta på klockan och för att det inte är så piss tråkigt trots allt. Har snott mammas godispåse, ligger uppe i soffan och tittar på finalen av Robinson. Min syster har gett mig dagens garv, det är hysteriskt roligt men är tyst för hennes skull, både jag och hennes stab av tränare vek sig av skratt iaf!!! HAHAHA ibland funderar jag på om dom inte förväxlade oss på sjukhuset?!  Har saknat min Eve idag i skolan. Alla har varit sega idag, en håltimma på 3 timmar och FÖR mycket snö. Tog evigheter för mig och mamma att skotta av bilen innan. Vintern är inte min grej..

Är otroligt taggad inför tisdag!!!
Låt bilderna tala :








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0