dissa chillferren!

Har inte varit hemma alls idag nästan, därför har ni inte hört av mig förens nu här. Vaknade halv 12, en timma senare kom Ida och hämtade mig. Samling halv 2 och matchstart vid 3. Under hela min innebandy karriär har jag aldrig spelat en match där ett lag reducerat ifrån ett 6-1 underläge. Matchen slutade 7-6 till Hovshaga. Vi gör inte våran bästa match som ni säkert förstår men köööttaaaaaaaa sista perioden, så jävla härligt trots förlust :D När vi möter dom borta stannar jag förmodligen kvar i Växjö den helgen hos Frida, myspys.

Mamma och Pappa släppte av mig hos Lina när vi kom till Gislaved. Har tillbringat hela min kväll med henne och Sonja. Vad vi har gjort? Vi satt vid Linas köksbord mellan 7 och 11, pratade och Lina pluggade. Älskar såna här kvällar, bara sitta ett par kompisar och UMGÅS och ha roligt. Det behövs inte alkohol, killar eller fest för att ha det. Snarare tvärtom! Lovely. Bara brist på osäkerhet om man måste ta till de sakerna för att kunna ha roligt. Måste man ha ''tjejkväll'' och bara sitta o dricka tillsammans för att sedan lägga ut bilder på facebook ''chillferre'' ,haha riktigt coolt måste jag säga.. Visst någongång ibland, tycker jag själv är skit roligt, men varje helg? Något jag aldrig förstått, tur att mina vänner inte förstår det heller, kloka tjejer :)

Nu ska jag sova, imorgon vet jag inte vad som händer förutom träning. Känner bara för att vara hemma och inte göra någonting alls!

Jag saknar 3 fina på S: Stockholm, Stephanie, Sommaren.






Kommentarer
Postat av: en va dem kloka brudarna

jaa! dissa chillferren ffs! yeah!! woho!!

vi är allt smartare än alla andra hörru! :d

2010-12-05 @ 00:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0