dan före doppare dan

Jaha så är det julafton imorgon, kändes nyss som att vi fick sommarlov och inte jullov? Vart har denna hösten tagit vägen? Känns så skönt, vi har gjort det ''värsta'' under gymnasie tiden, enligt mig iaf. Nu har jag bara 3 terminer kvar, sen är det ut i livet som gäller. Och jag kan inte längta mer! Ska försöka ta tillvara på den sista skoltiden nu, trots att man vissa dagar bara vill spy på allt och alla, hehe. Glad att jag har fått världens bästa klass, kan inte vara mer nöjd.

FAN vad mycket folk det var på stan idag, alla kassarna var öppna på konsum osv. Tror jag och Frida stod i kö inne på presentverkstan i 1 timma. Tröga som vi är fattade vi inte att man skulle ta en nummer lapp, så vi stod i kö i 15 min innan vi förstod att man skulle ta en kö-lapp. Nummer 18 fick vi, så vara bara att försöka hålla tålamodet uppe. Höll på att svettas ihjäl där inne, min jacka är lite FÖR varm ibland, och stoppat med folk på det ville jag bara uuuuut. Nu är de sista julklapparna köpta, känns skönt. Slipper vi skämmas imorgon för att vi glömt någon, hahahah vore ju förjävla pinsamt!!

Nu håller min fina syster på att laga lunch till oss, eftersom att jag gick ut med Zorro imorse är hon tvungen.
Eva & Adam går på SF kanalen, aw nostalgi !!



Stockholm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0