dagens bloggkalender - mina föräldrar

Vad ska jag säga om mina föräldrar då mer än att dom är mitt allt. För er som har minst en hjärncell så förstår ni att de också har tillverkat mig och Frida. Det skulle egentligen komma ut ett stolpskott, ut ploppade 2 st. Lika bra att köra på tyckte mina föräldrar ;) Haha. Nej men ärligt talat så kan man inte önska sig bättre föräldrar. Mamma har varit en av mina bästa vänner, hon har alltid funnits där som en klippa, hon har varit med mig, min första skoldag och under allt viktigt jag gjort. Finns ingen som stöttar mig så mycket som mami gör, och det är totalt omöjligt att dölja något för henne. Det är också omöjligt att se att vi inte är mor och dotter, jag var en kopia av henne när jag var liten. Blonda och korta. Jag har mammas tår och tror jag har fått precis allt ifrån henne, fast ifrån pappa har jag fått all idrott jag har inom mig. Det är enkelt att bråka med mamma, kommer knappt ihåg sist vi tjaffsade. Eftersom vi är så sjukt lika går vi alltid så bra ihop. Jag älskar henne för allt hon gör för mig, hela tiden. Ibland tror jag man glömmer av hur mycket ens föräldrar egentligen gör för en, mamma ställer upp för mig i vårt och torrt. Jag skäms inte för någonting inför henne, och det är otroligt skönt att kunna prata med mamma om allting. Klart man älskar sin mamma, men vi är 2 kopior av varandra!
Och så till pappa, åh min underbara pappa. Direkt när jag tänker på min pappa tänker jag ''lekfull, rolig, bestämd stor och stark '' Fan min pappa är min hjälte, även om vi har haft våra perioder den senaste tiden har vi en otroligt bra kontakt. Jag är inte en typisk dotter i hans ögon, det vet jag. Redan när jag var några år satt jag och tittade på fotbolls, hockey och innebandy matcher. Jag har varit lite av en son kan jag tänka mig, pappa har lärt mig så mycket i livet. Så himla klok är han och jag älskar honom något sjukt. Klart mina föräldrar stöttar mig precis lika mycket men pappas stöd är det som betyder riktigt mycket i de flesta lägen, spelar ingen roll vem jag är som person, hur jag ser ut utan pappa skulle gå genom eld och vatten för sina barn. Vi är hans allt. Jag älskar att vara busa med honom, ni ska bara veta hur olydiga vi varit genom åren ;) Vet inte riktigt hur jag ska förklara pappa Anders, he's my hero helt enkelt!

Tror det är viktigt att visa sina föräldrar att man älskar dom, att man uppskattar deras lööwe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0