Dag 16 – Min första kyss

EMH JA.. Lite pinsamt men den första var väl på Sigges någongång i 7:an? Inte något jag kommer ihåg sådär nogrannt så jag kan ge er en klar beskrivning och det är något jag förträngt. Liten fis var jag och ville göra precis som alla andra, ville vara cool. Haha aw pluttis! Räknar inte heller med de tusen pussar jag delade ut till alla möjliga stackars killar på dagis, låg och mellanstadiet. JA jag älskade att fråga chans på killar.. haha! Så är det inte längre, nu håller jag mig mer lugn ;)

Så min första riktiga kyss var nog med mitt ex. Jag var nykär som fan, kommer ihåg precis allting.. Vet inte vad jag ska säga mer om detta. Känns rätt töntigt att skriva men äsch!! Och den här killen är speciell för mig.. Och det kommer han alltid att vara.  Så det var dagens bloggkalender. PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0