christmas is over

Roligt att jag hade besökare igår trots att jag skrev att jag inte skulle uppdatera, så trevligt så :)
Hade en riktigt bra julafton igår, eftersom att vi gjort samma sak i 17 år nu kanske det blir segt vissa stunder men överlag är julafton alltid king. Trevligt att träffa kusinerna, de 2 jag har haha. Julafton blir ju alltid en liten reunion igen. Undra hur det blir om några år? När alla har skaffat småbarn och jag kanske befinner mig i en annan del av världen osv. Gillar traditioner, men skulle gärna se att julen firades på varmare breddgrader nästa år.

Hann ta en del fina bilder med min nya älskling igårkväll som dyker upp här senare :) Nu ska jag titta på någon bra film som går på TV, varför visar dom bara bra filmer under julen?   Tycker det är otroligt skönt att all julstress är över, det är mindre skönt att jag börjar och har blivit förskyld, suck..



You have no idea how much I really miss you



Kommentarer
Postat av: steph din babee

aww miss you too ALOT my babe

2010-12-26 @ 01:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0