bloggkalender - vad jag gjort idag?

Dags för nummer 6 då. Tove Styrkes white light moment får mig skit glad just nu!
Brukar väl inte beskriva mina dagar sådär speciellt detaljerat då de oftast inte är något att jubla över. Oj det lät emo men klart jag älskar mitt liv, men vardagen bara flyter på, och jag är glad, menar bara att jag inte lever som typ.. Maria ''MUUMS'' Montazami. Hahah på tal om henne, hur jävla skön är inte hon då? Underbar kvinna, MAX reklamerna kan få mig att asgarva!  Jag vaknade kvart i 8 och min första tanke va NOOOOO. Övervägde under någon minut om jag skulle kliva upp och traska upp till Gisleparken för att se årets Lucia framträdande, fast kände snabbt att sängen och 2 timmar längre sömn lockade betydligt mer. Fast näsa år, då ska jag fasiken se på Lucia. Så jag somnade alltså om, klev upp runt 10. Satte mig vid datorn, tittade på MTV som jag alltid gör på morgonen. Åt frukost/lunch i ett, eller BRUNCH som man säger om man tror att man är softistikerad, men det är inte jag så det uttrycket skippar jag. Hahhaha säg softistikerad flera gånger i rad!!!! Vem skrattar högt just nu? Vem började ''blablalblaalllaaa''  Jag klarade det 7 gånger i rad sen började jag säga diskmedel eller ja något liknande. Jag tyckte det var det roligaste som fanns när jag var liten, att säga kul snabbt hela tiden, att det sedan utvecklas till ett otroligt vedervärdigt smeknamn på det manliga könsorganet är en annan femma ;)

Jag kände att det var dags att klä på sig något vettigt, 20 min innan jag började. Hallelujah att jag bor så nära skolan, annars hade jag varit KING på att ''försova mig eller missa bussen''.  Hade en otroligt långtråkig samhällslektion, har fått för mig att min samhällslärare tvivlar på mina kunskaper. Jaja, efter den hade vi håltimma till tio över 2. Och vad tror ni inte händer när vi kommer till entreprenörslektionen? Tro fan inte att Lasse Rappe Basse Masse Fatte Ratte Matte, förlåt jag är trött. IALLAFAAALL så var han givetvis inte här idag, hade suttit i skolan alldelles för länge och väntat. Så det var bara att traska hem och sitta och titta på MTV tills klockan blev halv 4. Kom till jobbet, blev glad över att det inte alls var många julkort idag att sortera, stämpla osv. 2 och en halv timma gick snabbt, hade trevligt sällskap i form av Cristin!

Ikväll har jag bara ätit, legat i soffan med mamma framför TV:n och bara tagit det lungt! Hahah vad sägs om att skriva såhär mycket om vad jag gjort varje dag? Hm finns både för och nackdelar med det, förmodligen skulle bloggen bli betydligt roligare och livligare än vad den är nu, fler bilder och roligare saker att läsa. MEN, alltid detta MEN, det är såhär att mina vardagar oftast ser ungefär likadana ut, som jag nämnt typ tusen gånger. Ska försöka bättra mig lite, ibland finns tiden, viljan och orken där, ibland inte. Det lär ni märka! PUSS PÅ ER.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0