återigen jönköping

Hade totalt glömt av att vi skulle till Jönköping idag med mamma och pappa. Var som sagt hemma hos Hanna med tjejerna hela kvällen igår, kom hem sent och orkade inte blogga då.. Internet funkade inte imorse så därför jag varit frånvarande här hela dagen. Fyfan jag har haft riktigt osis med årets rea, hittade INGENTING idag. Men men ska till älskade Göteborg snart någon helg och då är rean över, hoppas på bättre tur då. Men har börjat ändra mina shoppingvanor lite, innan har jag köpt ''bara för att''. Nu ska jag bara köpa saker jag faller pladask för och som är fina och användbara. Nu kom jag på vad jag kan göra en tråkig dag.. rensa ur min garderob. Behövs verkligen, använder knappt hälften av kläderna. Waist!!  Är ju vrålförskyld så det blir ingen simning med fotbollslaget för mig idag. Ska iaf upp och titta på när tjejerna plaskar, har inget annat för mig. Ser verkligen fram emot Danmark och träningslägret 8-9 januari. Hoppas vi ger danskarna storstryk precis som förra året. Alltså på fotbollplanen ;) 

Fick ett nytt batteri på elgiganten till min kamera. Hoppas detta funkar nu, annars får jag panik! Jag vill ta kooort, hela tiden. Vill visa er massa olika grejer :) Nu ska jag titta på The Hills och titta till kameran! PUSS.



we are who we are!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0