301210

Har inte varit hemma förens nu! Tandläkaren gick bra och snabbt som vanligt, åt ute med mamma och pappa efter det. Har kört hela dagen idag och fasen så bra det har gått :) Har inga som helst problem att köra i detta väglaget/snön. Hoppade av hos Lina där vi satt och snackade några timmar, hon hade klädångest inför imorgon vilket säkert 85 % av alla tjejer i Sverige också har för tillfället. Tycker ju att hon är söt i allt faktiskt. Biff!
På träningen, som jag tittade på, eftersom jag hade feber igår och är vrålförskyld vill jag bli lite piggare först innan jag kör igång. Annars kommer förskyldningen aldrig släppa och det vore förjävla jobbigt. Iaf på träningen pratades det om Danmark som vi ska åka till 8-9 Januari. Vi ska spela match och bo på hotell intill ett badland. Ser ut att bli 2 riktigt roliga dagar trots att avresan börjar 06.00 lördag morgon. Ser fram emot två dagar med laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0