VINST!!

Heeeej :D

orkade verkligen inte skriva något innan idag, sorry! Vaknade rätt sent idag, morfar och mormor var här. Pratade med dom, sen vid 2 stack jag upp till ishallen där GSK mötte Växjö. Men kollade bara en period för sen var det dags för nästa match. Vårt herrlag spelade vid 3, vinst där. Riktigt rolig match att titta på!  Vi hade samling vid 5. Min tränare tog mig åt sidan och sa att jag skulle spela vänster back. Riktigt förvånad blev jag men kändes kul, en utmaning. VI VANN MED 5-1!!!! WOOOH. Trots att vädret sög snopp så spelade vi rätt bra. Första halvlek var sådär men vi spelade upp oss, som vanligt nästan. Det kändes ovant att spela back, har alltid varit på den övre delen av halvan under mina 12 år som fotbollsspelare. Men spelar gärna nästa match på samma position, riktigt kul :D 

Har sovmorgon imon, gööööööttmos! halv 10 börjar jag och turism första lektionen, kan ju inte bli mycket bättre start på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0