mjau

Kul att man har nästan besöksrekord idag! Kan det vara för att jag länkade bloggen på facebook? Hahah hell yeah att det är. Jag är ingen som kommenterar andras bloggar mkt, fjäskar och försöker få läsare. Ni hittar hit själva och stannar om ni vill :) det är kul att ni gör det! tackar jag för. Träningen gick väl bra, det sitter ju kvar liksom. Inte den roligaste träningen men funkar väl. Jag får ärligt talat se hur jag gör nu, om det blir alltför mycket i skolan så klarar jag inte av två sporter samtidigt. Men ska försöka så gott det går, vilket jag alltid gör iofs :)  Sitter och slappnar av i min säng. Lyssnar på boys like girls och tycker det är as kalas att jag har turism första lektionen imorgon. Vixs om du läser detta, vänta på mig vid skåpen!! Min marabou polka ser rätt inbjudande ut men ska låta bli. Trots allt bara tisdag! haha.
Fotbolls träning imorgon, wooooho. Vill ge en krya hälsning till min fina vän Josse som ligger i 40 graders feber. Love<3
Nähepp vi hörs imorgon för nu ska jag sova!
PUSS.



såhär MOGEN är jag när jag är riktigt trött och uttråkad, har ni sett mig snyggare!? ;)



Kommentarer
Postat av: Martina

gud va fin design du har nu! :D

2010-08-25 @ 14:44:36
URL: http://martinaivansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0