fredaaaaag

Det känns riktigt konstigt med mitt nya hår. Jag trivs i det men inte vant mig än. Har haft långt hår hela mitt liv och nu kändes  det var dags för en förändring! Tror att page var en bra grej att börja med. Verkar så på alla reaktioner jag fått :) " Gud va fiiiiiint, du ser mycket äldre ut " Och det är nästan det roligaste att höra, folk tror ofta jag är yngre än 17. Hur jävla kul är det då? Inte speciellt xd

Då var en hel vecka med matte över och det har gått riktigt bra!! Käkade lunch med pappa på Carlsson's och har bara tänkt att ligga här i soffan fram till 5. Ska ner och kolla på träningen.. tror ni fattar vad jag tycker om att "titta" på träningen :(
Sista helgen på sommarlovet också. Ska försöka ta vara på den på bästa sätt!
PUSS.

Måste ut med hunden nu.. är sur som en snorunge.. orkar inteeeeeeeee. Fan kan inte hundar rasta sig själva`? Tjockis är jag.. haha. Moget linaaaaaaaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0