a day with bestie

Whaaaaats uuuuup? Hähä.. kom nyss hem efter några timmar med bestie. Delade på en kebabrulle på stan, satt och snackade och degade i Peggy's lägenhet. Känner att jag verkligen inte orkar plugga någon matte idag. Och då är det inte lönt o sätta sig heller när huvudet vägrar. Min mammas kusin Erik  ifrån Luleå kom på besök innan vid lunch. Sjukt längesen jag såg honom nu, kanske 6 år sen? Han är bara 3 år äldre än mig så det är lite små kul. Min mormor var bara 15 år när hon fick min mamma nämligen.. hehe :) Mamma är född där uppe men ingen dialekt kvar som tur är. Anteeeckna hörrni!
Mår inte alls bra idag.. känns som jag har feber. Får kolla det.




Kommentarer
Postat av: stephhhh

men liiina då :P:P:P

I LOVE YOU

2010-08-12 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0