uttråkad

Kom hem ifrån Lina för en stund sen, ingen hemma och jag känner mig lite ensam.. Ingen mat finns det så jag måste ställa mig och laga till något. Men men det fixar jag. Orkar inte åka ner på speedwayen, vill bara ta det lungt framför TV:n istället.
Hoppas det är något bra på TV annars sätter jag väl på en film. FA-AN vad uttråkad jag är!! SHIT.
Nu ska jag in i köket och fixa, om jag inte skriver imorgon så har väl huset brunnit ner.. höhö.
Fick förresten medicin hos läkaren som jag ska äta i 10 dagar nu. Hade bakterier i kroppen och inflamation på ena örat.. gräääääjt! Hoppas skiten går över nu, borde det göra. Jag vill vara frisk och kunna träna stenhårt, är aldrig i 100 % form.
Ha det så bra tills vi hörs :)



fotboll är livet, livet är fotboll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0