Stockholms bilder

Här får ni några bilder ifrån helgen!  ENJOOOOY! Stockholm i mitt hjärta dumbambumdabuuum

Jag vaknade för en timma sen ungefär och fan va skönt med sovmorgon. Känns riktigt bra!!!! Som vanligt orkar jag inte berätta vad vi gjorde varje dag utan skriver en liten " under rubrik " under varje bild istället. Det får ni nöja er med :)


denna gubben var verklig.. snacka om bra tålamod eller vad säger ni?


mirran och frida på sergel


jag vid centralen


det ööööös regnade hela lördagen.. kunde krama ur mina converse.


Stephie's humor ;) haha


MIN SYSTER ÄR KIIING


överlägsen!  Ursäkta dåliga-suddiga bilder men vi stod på läktaren och det var jätte långt ifrån


zoom på storbild teven


våran lilla fis




mina vackra/blöta flickor i T-banan på Östermalm


jag i T-banan


Hötorget


Sergel


möhippa


NK


my bestie på Gina Tricot






jag och mitt allt.. MAMMA!  Är vi lika? Folk brukar säga det.. haha. Ingen av oss är speciellt fotogeniska så vi fastnar inte på kort asså..


globen


gullmarsplan


min jävligt snygga syster i väntan på Nisse


jag och bestie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0