STOCKHOLM!

Jag är så GLAD, riktigt glad!

Stockholm på fredag. Slutar jobbet vid lunch och sen drar vi uppåt. Pappas kompis har lägenhet precis vid vattnet, hammarby-sjöstad. Lär bli en hel del turer med t-banan där emellan, för det sista jag tänker göra är att sitta inomhus! Jag fullkomligt älskar Stockholm, så himla vacker stad och jag trivs så bra där. Vem vet? Kanske befinner jag mig där om några år? Gärna för mig. Har ju trots allt min lilla Nils på Lidingö så ensam är jag inte! På fredag ska vi nog bara ta det lungt, ut och äta, gamla stan kanske? Sthlm en sommarkväll, kan inte bli annat än gräääjt. På lördag är det dags för friidrott, frida ska tävla. DN-galan, så bänka er framför TV:n och heja på henne :) Jag ska skrika så hela stockholm stadion vibrerar!!!
Min fina kamera följer givetvis med så ni kommer få en hel del bilder! Bra va?  Och självklart.. det allra viktigaste,nästan, är att vi ska SHOPPA också. Är sugen på second hand, inte just för att jag inte har råd med annat, utan för jag vill kolla in utbudet! Kan ju hitta riktiga fynd, en snygg väska eller varför inte en underbar klänning som ingen annan har?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0