städning av garderoben

Gokvääääll förfan :D

Har hållit på och städat halva kvällen. Började smått innan jag åkte till Lina och är strax klar. Vi slappade bara, vi två är bäst på det. Stack till träningen och kollade på.. så jävla hemskt! Mina ben ville bara sparka och springa, finta och skjuta. Nu är mina garderober himla fina och allt ligger snyggt och organiserat. Brukar se ut som ett bombnedslag, men nu så börjar det ordna upp sig ( man va ju nykter imorse ) haha!  Spotify dunkar på högsta volym, känner vilken mysig stämning jag har i mitt rum. Känner att jag är nog rätt okej endå, precis som jag är. Spelar ingen roll vad någon annan säger..
Nu ska jag fortsätta och fixa. LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0