stadion is going down

Hej!!

En riktigt glad lina som skriver nu. Jobbet idag var väl som vanligt.. dreggel, trötthet, drömmer mig långlångt bort, titta på klockan var 5:e minut och inser att tiden inte alls rinner iväg så som jag vill, mat i burk, babbel ifrån äldre kvinnor om jag ska låta duktig, och ja men annars är det HELT OKEJ! Hoppas ni liksom förstod en viss ironi där.

Kom hem, mormor hade lämnat thai mat. Och efter 9 timmar på jöbbet sitter det allt annat än fel, ungefär så att smaklökarna får orgasm. Slappade lite sen mötte jag Lina och Siri vid Dalen. Köpte varsin glass och satte oss för en mysig pratstund. Ni är rätt jävla bra alltså. Så att ni vet! Så cyklade därifrån riktigt happy och mötte Stephie vid sporthallen. Vi cyklade till Mirran. Tog lite kort med min kamera som kommer i nästa inlägg om en liten liten stund. Tänk.. Jag,Frida,Mirran och Stephie ska vara i Stockholm i helgen. Det är liksom sjuuukt. Stephie ska bo hos Nisse, och Mirran hos sin kusin. Så frida lär ha världens hejaklack på lördag, stockholm stadion is going doooown!
Så på lördag ska vi ut och äta allihopa, lär bli mysigt!!
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0