sail away with me honey

Eftersom det regnade rätt rejält blev det inomhushallen idag :) Lite lek,trams,hörnor,pass,kickande osv. Älskar såna träningar! Riktigt kanon. Tror jag har tyska imorgon bitti, hope not. Värsta ämnet jag vet, scheisse,drei, eine grosse bier bitte. Ni hör ju mitt ordförråd.. det där med modala hjälpverb och kunjunktioner är inte min grej. Men vem fan tycker det är kul egentligen? Haha. På fredag är det ju som sagt inspark, nollning osv. All in på kvällen också! Taggad :D Ska bli kul o gå ut, ett tag sen nu. Dance my ass off, typ. Får se om jag tränar innebandy imorgon, känner att orken inte finns där. Vi får seee :) Godnatt på er. Det blir lite tråkig blogg emellan åt, ni får stå ut. Ska försöka så mycket jag hinner!  Rätt mycket skol och tränings snack blir det ju. Cause that's my life right now. Ska titta klart på fångarna på fortet, sen sooov time!




love it.


Kommentarer
Postat av: kaazic

älskar dej <33

2010-08-25 @ 22:12:57
URL: http://kaapish.blogg.se/
Postat av: Lina

babe<3

2010-08-26 @ 18:09:37
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0