rutiner tack

Tanken på att skolan börjar på tisdag känns inte förjävlig endå. Ser faktiskt fram emot det. Jag behöver rutiner i mitt liv, behöver mina träningar, behöver få igång hjärnan och framför allt så blir helgerna mer efterlängtade då. Men det ska bli så härligt att träffa mina underbara vänner igen. Ny klass som verkar helt kanon! Att träffa alla människor man inte sett på hela sommaren. Har saknat att skratta i biblioteket eller Oasen med tjejerna, att stöta på någon rolig typ i korridoren, byta några ord. Skämta med folk, ja fan ni vet vad jag menar. Självklart är det skönt med sommarlov men börjar bli lite segt nu. Dagarna ser ungefär likadana ut. Ska bli skönt o komma igång med träningarna rejält. Snart börjar övergången mellan fotbollen och innebandyn. Brukar bli mycket under den tiden, men det är bara kul. Ska träna lika mycket fotboll som innebandy, kommer dock prioritera fotbollen först! Men som alltid, kommer man säkert längta efter ledighet sådär efter 3 veckor i skolan.. haha. Aldrig är man helt nöjd? Känns nästan så :)

Jag ska plugga och träna stenhårt nu i 2 månader fram till 27 oktober, får då åker jag på min sjukt efterlängtade resa. Dom två och en halv veckorna ska jag koppla bort allt vad vardag,stress och skola heter. Då ska jag leva livet, på riktigt. Ha riktigt roligt med en av mina bästa vänner i ett land jag förälskat mig i. Finns inget som gör mig så lycklig som när jag tänker på det, längtan och förväntningarna är skyhöga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0