R.I.P Innebandy

Fyfan vad ledsen jag är just nu..

Kanske aldrig mer innebandy i hela mitt liv? Hade träning(fotboll) innan ikväll ju och när jag kom hem sa pappa att innebandy laget är nedlagt.. Ni fattar inte hur det känns, helt jävla tomt. Spelat innebandy i över 7 år nu, och nu är det slut? Westbo IBKs damlag, tjoff borta. No more, gone. Vi är nämligen för lite spelare osv. Jag som fan älskar innebandy, finns ingen roligare sport, förutom fotbollen då. Men vad ska jag göra nu på vintern? Nu har jag hela helgen ledig, kan inte minnas jag sist hade det.. JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh tårarna kommer nästan. Jag vill spela.. Är van oktober-april att det är innebandy matcher. Nu då? Vet ju inte om det någonsin blir spel i westbo tröjan igen.. Om inte så tack till er som gjort mina innebandy år sjukt roliga! Nej min innebandy karriär är inte slut, vill inte :(

USCH! Ledsen Lina...





Kommentarer
Postat av: Hanna

gumman då.. finns för dej <333

2010-08-30 @ 21:52:13
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0