regn regn regn

Chachaaa!

Jahopp då var andra skoldagen avklarad och det känns inte som vi ens haft något sommarlov. Dagens hiss är att Turism kursen ser ut att bli helt jävla awsome. Och Kajsas beskrivning av hur hennes lillasyster slickade på en väldigt äcklig sak, längesen jag skrattade så mycket. Tårarna sprutade, också längesen jag hörde något så sjukt och roligt på samma gång. Trivs jätte bra med klassen, lite uppdelat eftersom halva klassen gick i samma innan, känner inte killarna alls förutom Leo. Men det kommer väl. Och vi tjejer ifrån a-klassen rockar som vanligt ;)

Känner att jag har lite träningsvärk idag, men gillar känslan. Fotbollsträning vid 5. Och jag som var så taggad på det igår, men eftersom det regnat hela dagen, då snackar vi ööösregnat, så lär inte planen vara i allt för bra skick. Men glidtackla går ju desto bättre. Ska göra mig något att äta nu. Jag vill inte att hösten ska komma, mörkt,grått och äe fyfan don't like it. Men Tyra Banks muntrar alltid upp mig som jag sitter och tittar på just nu.
Later.
Tänkte ta en "dagens" men känner mig som en slickad katt, eller liknande. (blöt överallt)
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0