redan handsvett

Är klar med samhälls uppgiften nu, fan vad duktig jag är. Känner verkligen inte för att plugga matte idag så jag gör det imorgon istället :) Äntligen match imorgon, och hemma med. Får se hur länge och mycket jag orkar spela, kroppen är fortfarande inte i toppskick. Ska göra mitt bästa iaf, man kan aldrig göra mer än det. Herrlaget spelar vid 3 och vi vid 6. Så blir en heldag på GIS imorgon. Yeeey! Ska strax börja fixa till mig lite smått, sitter fortfarande i pyjamas. När pappa kommer hem går vi upp till ishallen.

Usch jag är nervöööös.. Frida sprang precis 400 m på Finnkampen. Eftersom hon är i Finland vet jag inte om jag kan ringa, tidskillnad och har ju ingen aning om vad som händer där borta. Hoppas det har gått bra!!
Ikväll får ni FAN inte missa att titta på henne. 19.25 på SVT2!  Heja på henne som vi kommer göra. Fönterrutorna i huset kommer spricka av mitt skrik, börjar redan få handsvett av nervositet. Tänk att MIN syster ska springa i TV, för Sverige, inför 50.000 på läktaren. Vet att hon kommer spy, det gör hon alltid innan tävling. Spelar ingen roll hur liten eller stor tävlingen är.
Jag skriver senare om hur det gick :)

Ska träffa Fanny och Lina ikväll också, myyyyycket trevligt!

PUSS.



Kommentarer
Postat av: stephanie

jag kollar pa svt2 pa internet och letar efter frida!!!! va de 17.25 hon sprang??? MASTE FA SE!!!

2010-08-29 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0