on my own

Ligger och tänker alldelles för mycket på livet just nu. Skrev ett långt inlägg, direkt ifrån hjärtat men kände inte att det var tillfälle att lägga upp det. Nej nu kliar det i fingarna på mig att skriva precis det jag ligger och tänker på. Kanske en annan dag.

Klockan ringer vid 8 imorgon, sista dagen på matte skolan. Ska även bli kul att se alla små förvirrade 94:or som börjar gymnasiet imorgon, aw! Är ni nervösa guys? Vänta ni bara.. helvetet har bara börjat. Näää fan jag skojjar bara. Ni har 3 underbara år framför er. Kan ju iaf säga att första året var kanon! Så inget ni behöver oroa er över, visst ny klass, ny skola. ALLT nytt. Men det är precis det man behöver tror jag, en ny start. Och inget vidare ös på Gärdet precis.. no worriiies!

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0