omöjligt att somna

Morning :)

Kunde inte sova inatt.. det var totalt omöjligt. Det var lika omöjligt att gå upp vid 8 imorse så sov vidare. Ska plugga matte här hemma istället. Det är ju ingen skillnad att jag pluggar här hemma som uppe på skolan. Sitter endå för mig själv, musik på och rå pluggar utan att behöva be om hjälp. Solen skiner och det är över 20 grader så altanen it is!
Nu ska jag äta lite frukost (usch) och sen öppna böckerna. Såg mitt schema nu och det ser faktiskt bra ut! GÖTT :)

Jag och mamma har även kommit på, eller ah, mamma har kommit på, att jag inte ska sitta vid datan efter 10 på kvällarna. Har svårare att sova då och det påverkar hela dagen därpå för mig. Får titta på TV eller läsa istället. Lär nog ha fullt med plugg jag kan "underhålla" mig med. Så nu vet ni att det inte blir någon uppdatering efter 10 ;)
PUSS.




imorgon får jag träffa mina baaaaaaaaaaabes <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0