nivån är inte hög

Godmorgon :)

Vaknade för en halvtimma sen av att min "riktiga" morfar ringde och väckte mig. Lång historia det där med "riktiga".
Annars hade jag nog sovit några timmar till. Hoppas ni hade trevligt igår? :)  Och Hanna Kazic att din födelsedag var riktigt bra och rolig, att du fick den kväll du önskade? Love.   En grej jag inte begriper är alla som kommenterar på facebook, haha kommer du ens ihåg något? Folk som däckar, spyr och "inte kommer ihåg något" Va? Var jag i parken, haha sågs vi?" 
Kom igen vi är 17-18 år. Nivån på sånt är inte speciell hög. Det är mer pinsamt faktiskt. Har aldrig förstått grejen med att dricka tills man spyr/däckar. Hoppas ni fattar vad jag menar utan att låta som en kärring :) Jag tycker det är skit kul o festa, men vill gärna komma ihåg den roliga kvällen! Finns ju en gräns med allting.
Sitter och tittar på "en plats i solen", älskar det programet. Annars idag då? Ska göra lite matte och en uppgift till Samhällskunskapen. Sen vid 6 (?) tror jag det var, möter vårt hockey lag GSK, Växjö Lakers. Min kusin spelar ju där. GSK är i div 1 och Växjö i Allsvenskan. Haha hoppas V krossar dom!  Det är en liten cup uppe i ishallen i helgen med några allsvenska lag som gästar. Tycker det är roligt när sånt här händer, lite RIKTIGA hockey lag kommer till stan..
OOOH vad jag längtar till vintern och årets hockey säsong drar igång. Lär bli en hel del turer till Växjö och Göteborg. trots att jag har tuttar(trots att jag är tjej) ÄLSKAR jag hockey. När kusinen spelade i Frölunda åkte vi dit varenda helg, bodde nästan i ishallen förrut. Så om en kille säger att tjejer inte kan något om idrott, DÅ vill ni inte vara nära mig eller ha en diskussion med mig om det. Handlar inte om man är kille eller tjej, vi kan precis lika mycket om bollar,puckar,planer,längdhopp som ni!

Nu ska jag titta på TV. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0