nervöös


en bild som ligger mig varmt om hjärtat ♥

Matchen slutade 2-2. Hade det riktigt trevligt med lina och marielle! Frös lite smått så vi satte oss på varsin stol i dörröppningen till klubbstugan och tittade. Känns som det verkligen börjar bli höst och det hatar jag. Usch! Fast ska endå bli kul med alla kläder som ploppar upp ur garderoben, den där stickade koftan som legat i ide nu ett tag och det bästa av allt, mc-jackan åker på igen. Men jag är en sommar tjej hur mysigt det än är med höstmodet, varm chocklad en mörk dag i soffan osv. Nu ska jag soooooova. Tidigt jag vet men har ju skola imorgon. Vet ni? Imon ska jag klippa mig, resultatet får ni se senare imon. Är iaf riktigt nervös men tror det kommer bli snyggt, dags för en förändring! Gaaah.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0