match på G

Fler bilder ifrån Stockholm kommer dyka upp. Stephie tog en del med sin systemkamera också. Ska hoppa in i duschen nu, stå där ett bra tag. När mamma kommer hem för hon skjutsar Frida till tåget ska vi äta thai mat sen ska jag äntligen träffa min Lina, saknat henne otroligt! Behöver en pratstund med henne. Ska träffa Stephie efter 3 och vid 6 är det dags för MATCH. Men med B-laget idag som spelar i division 5.. har varit sjuk och behöver någon match i benen innan nästa helgs match och vi ska träna ordentligt för att hålla oss kvar i 3:an. Men det kommer vi fixa, just nu ligger vi i mitten av tabellen men de sista matcherna innan sommaren var inte våra bästa. Men vi kan så mycket bättre och detta kommer vi klara!! Riktigt bra gjort av oss eftersom vi är nykomlingar i 3:an och har det yngsta laget i serien.
Är riktigt spelsugen, ska nog gå bra även om jag fortfarande snorar. Fotboll är livet <3
Nu ropar duschen på mig. Jag ska sova hos Evelina inatt så vet inte när jag skriver. Förmodligen imorgon. Ha det gött :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0