måndag

Sitter och äter janzons,prinskorv och köttbullar nu. Mh julmat funkar verkligen året runt!
Har träning vid 5, känner mig rätt jävla död efter matchen igår. Inte spelat match på över 1 månad nu. Kunde inte andas efter matchen igår, mina luftrör shooooff stängdes igen, nära panik där! Hade sovmorgon idag, men hur kommer det sig att jag alltid kommer försent när jag har sovmorgon? Dålig vana asså :) Började halv 10 och hade 5 min på mig, tror ni fan inte att min cykel hade punka? DÅ var inte jag på mitt bästa humör. Det kändes bättre när jag visste att jag började skoldagen med Konferans-Reception. Måste strax byta om. Hoppas på lugn träning idag, men det är det alltid dagen efter match.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0