lista

nakenfis/påklädd
rida din häst/äta din häst
kyss/puss
puss
/kram
långa killar/
korta killar
armmuskler/magrutor (killar)
sola/
bada
matte/engelska
ta bilden/va med på bilden
blått hår/rosa hår
pojkvän/
vänner
svenska/norska
aldrig mer få sjunga/alltid sjunga
Inte ha en kille men massa kompisar/
bara ha en kille men inga kompisar
aldrig mer få blogga/aldrig mer få shoppa -
alltid gå i skyhöga klackar
/gå runt i foppa tofflor resten av livet
rosa/vit
pizza/kebab
pop/hip hop
täcke/
kudde
los angeles/
miami beach
film/serie
osminkad/
ofixat hår

Senaste....

Smset du fick: Telenor
Samtal du ringde: Mamma
Du sa högt: Vill du gå ut?
Som fick dig le: Tyra Banks
Som sa "älskar dig": Pappa eller Mamma
Du gjorde: Tittar på top model

Favorit...

Mat -
thai
Sport - fotboll
Djur - hund-häst
Glass - ben&jerry's
Affär - H&M
Sallad - kyckling
Skådespelare – chad michael murray
Låt - dynamite
Nummer - 7
Årstid – sommar!!!
Parfym - D&G

Vem...

Tänker du på? -
min syster
Saknar du? - många just nu
Älskar du? - min syster
Svek dig sist? - .
Betyder mest? - min syster
Vill du ha? - 27 oktober

Vad....

Dör du av? -
getingar
Önskar du dig? - flygbiljett till USA
Vill du ha nu? - 27 oktober
Lever du för? - mig själv,kärlek,vänner,idrott, osv
Gör du just nu? - Snart träääääna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0