känslan av

Hej på er :)

Sitter här vid köks "ön" med tanken om att jag är duktig som har klarat av 6 veckors slit på en fabrik. Fan inte illa asså!!
Slutar 12 imorgon och vi har ingenting att göra så kan säga att detta var sista dagen.. hell yeaaaaaaaaaah va bra det känns :D Har lagt fram lite kläder till helgen, har en outfit för varje dag, smiiiidigt ;)
Vill bara att det ska bli "imorgon" så vi kan åååka till älskade Stockholm. Vid det här laget har ni nog fattat att jag längtar ihjäl mig men nu vet nu det ännu mer, jag längtar! Längtar jätte mycket, okej? Nä nu är jag jobbig. Men har ingenting att göra just nu, släkten kommer vid halv 7. Min älskade mamma fyller år idag nämligen så blir grillat,tårta o grejer. Himla trevligt en torsdag sådär! Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0