hotta brudar

Sa hejdå till Stephie nyss. Var inte så sorgligt som det brukar vara, vi ses ju om 2 månader igen :D Tiden kommer gå fooooort. Mexico-Cozumel, snart kommer vi. Watch out! Jag älskar dig bestie <3

Hade en riktigt trevlig kväll igår med fina brudar :)  Nu ska jag fortsätta titta på top model och sen ner till en av världens bästa ställen. GIS! B-laget spelar, ska titta med Lina och hennes kusin Marielle. Hanna babe jag vill ha minst ett mål ifrån dig ;)
Kan förhoppningsvis börja träna på fredag. Om min kropp orkar..
Later!




Kommentarer
Postat av: Hanna

kass är jag som inte gjorde mål :(

2010-08-17 @ 21:57:36
URL: http://kaapish.blogg.se/
Postat av: stephiiii

MEXICOMEXICOMEXICO<3

2010-08-20 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0