hej snyggjävlar

Hej snyggjävlar :)

Sitter på toalett stolen just nu, ja om ni inte visste att jag var rätt störd, så now you know!! haha..
Nä men jag har alltid med mig datan in i badrummet när jag ska duscha. Står och sjunger med ifrån min spotify lista, med öppet fönster, hoppas halva gatan gillar mina fina fina fiiiiiina stämma! Eller vad tror ni? ;)
Mamma gör en as god sallad till mig nu, måste ju bara älska henne. Efter jag duschat ska jag plugga matte och göra lite tyska glosor, duktigt Lina. Du börjar för en gång skull i tid. Har kommit på att jag pratar sjukt mkt med mig själv xd hahah. Säger ofta det jag tänker högt, här hemma iaf. I skolan skulle det vara det sämsta man kan göra, flera dåliga tankar far ju igenom huvudet varje dag. Hellre håller jag tyst!
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0