har en sak och säga..

Vaknade tidigt idag, sängen var alldelles för skön så fick stressa lite smått för att hinna i tid till tandläkaren. Det var ett lite trevligare tandläkarbesök idag än vanligt för min tandläkare var nämligen snygg, ja har ni hört något så stört? Kan ju tillägga att dialekten var göteborska och ögonen blåa. En annan kände sig inte lika awsome, saker i halva käften och gapandes vilket leder till en gigantisk dubbel haka. GRRRRR!!  Träffade min bästa Lina på stan, hon köpte skor. Utanför träffade vi mormor och morfar som var påväg till Tylösand. Hade gärna följt med dom!! Iaf så frågade mormor om jag ville ha ett par skor och självklart ville jag det. Så köpte likadana som Lina, har tittat på dom läänge nu men aldrig köpt dom. Förra året fick jag inte köpa dom för Frida men NUU så. Enkla svarta ballerina med silverringar. Like it!

Vet ni en sjukt hemsk sak? Hur fan ska jag överleva.. HUR?? Jag får inte träna på 12 dagar.. buuuuhuhuhu FYFAAAAAAN fbashgjfkndfhdjskljn. Så känner jag för det. Jag missar 2 matcher också.. min kära kropp, mitt kära imunförsvar, alla älskade bakterier som inkräktar.. har en sak att säga er. FUCK OFF! Bort med er.

Snart kommer mamma hem med gräddpyttipanna. Finns inget godare!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0