Göteborg ikväll

Godmorgon!

Blev väckt av mina kära föräldrar nyss, bra att dom fick upp mig i tid annars hade jag kunnat sova hela dan. Måndag imorgon och starten på SISTA jobb veckan. Fattar ni hur skööönt det känns? :) 6 veckors jobb is finally oveeeeeeeer.
Störd som jag är satt jag nyss och visade fuck you ut genom fönstret, jag hatar regn och jag hatar det gråa som följer. Moget lina, moget ;) Funderar på om jag ska ut och gå en runda.. måste köpa halstabletter innan min hals exploderar.
Förskyldningen går ju aldrig ner!! Skriver lite senare, ska hoppa in i duschen nu.

Har jag sagt att jag ska till Göteborg idag? Om inte så ska jag det, IFK-Kalmar . Ska bli så jäävla roligt :D
Later..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0