första innebandy träningen!

Ska göra kyckling soppa med nudlar nu. Eller ah behövs inte speciellt många hjärnceller för att göra det, vilket är tur för mig ;) Första innebandy träningen för mig på väääldigt länge. Eller ja sen i mars-april måste det bli? Hoppas vi är något folk idag så det blir ordentlig träning! Ska döda min katt nu, jääääävla jobbig han kan vara. Svansen ser rätt inbjudande att dra i..
Var kul att se alla "små" 94:or idag., även om hälften är längre än mig.. Så förvirrade och nervösa blickar, haha aw. Vi var säkert likadana själva, om inte värre. Är fortfarande förvirrad av mig :)
Nu börjar solen skina, NU? Du är lite sen din gula fan, du skulle kommit 2 veckor innan sommarlovet så man slapp se ut som man precis bott i antarktis i 3 år.. Nähe nu kurrar magen! Skriver efter träningen ikväll.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0