dissar

Hej guys :D

Allt bra med er idag? Gick ner till mormor direkt efter skolan och åt. Nu är dom äntligen hemma igen ifrån Tylösand, saknat min andra/extra föräldrar! Skolan idag var skön, 2 år kvar och det känns faktiskt inte för hemskt. Gillar klassen riktigt mycket och min andra halva har jag runt mig hela tiden vilket är skönt. Mycket snack om insparken hit och dit, vart vi ska vara osv. Så jag,lina och eve känner att vi inte vill gå längre, visst det vore kul så. Men jag har träning också och då blir det riktigt stressigt efter det med duscha,fixa sig och fixa skjuts ut till förfesten. Har faktiskt inte varit speciellt taggad på det alls. Förra året var det ju vi som blev nollade, och nästa år ska vi hålla i allting. Så detta året känns liksom.. ahopp. Men hade varit kul o festa med tjejerna i klassen. Men det hinner vi verkligen med hörrni :) Det blir bara stressigt och ja.. imorgon. Så vi 3 ska äta på Chili thai och bara umgås, just idag känns det så mycket roligare. Som om jag behöver det. Igår var jag jätte fest sugen, not today. Bara velat fram och tillbaka hela dagen om vart vi ska vara, hur vi ska fixa skjuts osv. Kalla oss tråkiga, men vi tar igen det en annan helg :) Kom med förslaget till Eve att bara skita i allting och dra till Göteborg över helgen istället. Gillar det där spontana. Ska självklart titta när 94:orna blir äggade,rullar i fisk,hår och allt fräscht man kan tänka sig. Ska bli riktigt kul :D hahahaha! Har mardrömmar sedan förra året..
Nu är det innebandy träning om en halvtimma.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0