dagens garv

Miranda Simmons: Frida! Idag på psykologin fick vi se en film om barn med damp.. det var en liten pojke som sprang runt på ica och petade i köttfärsen och bytte plats på alla varor.. Då tänkte jag på dig!
Hahahahahaha jag har sämst humor. Vi måste ha en växjöhelg snart alltsåå! ♥






Hahahahah verkligen dagens garv när jag loggade in på facebook precis! Min kompis miranda till min syster alltså.

Gick hem i paus ifrån speedwayen, massa myggjävlar och rätt kallt. Lejonen ledde med några poäng så får hoppas dom vann. Har INTE sovmorgon imorgon så blir en tidig kväll! Ska sätta på en film nu via Voddler, kanon! Tror jag ska springa ner och poppa lite popcorn med. Får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0