cashflow

Heej bloggen :)

Kom hem rätt sent igår så orkade inte blogga. Återigen måndag morgon men sista jobbveckan nu så äh jag biter ihop och tänker caaaashflooooow. Yiiha! Är fortfarande sjuk.. tycker inte ni att ni läser det rätt jävla ofta här på bloggen? Hatar ordet "sjuk". Känns som jag mår bläh ungefär en gång i månaden nu förtiden. Så cyklade ner till träningen och tittade en stund. Pratar även som en man, igår var jag i målbrottet ;) min hals och näsa är nämligen inte i sitt helt fulla bruk. Kan man säga så? Jag är iaf jääävligt förskyld, vilket Jonas tyckte var jätte roligt igår, haha! Säger han som " varit förskyld i flera månader nu " ..

När jag kom hem var hela huset nersläckt och alla persienner nerdragna, min kära syster har fått för sig att det är såå mycket mysigare att kolla på film då. Snart ska vi laga mat men ska sitta här en liten stund till!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0